logo-kimenco
walk_of_life_header

Van burgerinitiatief tot landelijke beweging

Ontwerp en strategie

Betekenisvol ontwerp ontstaat wanneer creativiteit raakt aan wat mensen echt beweegt.

Bij Walk of Life komt dat samen: een burgerinitiatief dat is uitgegroeid tot een landelijke beweging die mensen al wandelend verbindt met zichzelf, de natuur en elkaar.

Als grafisch ontwerper en lid van het kernteam ben ik vanaf de start betrokken bij de ontwikkeling van Walk of Life. Vanuit mijn expertise in branding, merkstrategie en communicatieontwerp geef ik richting aan een herkenbare visuele identiteit en eenheid in uitstraling. Samen met het team ontwikkelden we de communicatielijn en de juiste tone of voice om coaches én deelnemers te inspireren, enthousiasmeren en met elkaar te verbinden.

Daarnaast ondersteunen we lokale coaches met passend en inspirerend communicatiemateriaal, zodat de landelijke beweging overal herkenbaar, consistent en professioneel wordt neergezet.

Walk of Life is een laagdrempelig initiatief dat mensen samenbrengt om al wandelend, in de natuur en in verbinding met anderen, veerkracht, rust en helderheid te vinden.

Een project waarin ontwerp, strategie en hart samenkomen én waarin zichtbaar wordt hoe grafisch ontwerp mensen letterlijk en figuurlijk in beweging kan brengen.

walk-of-life-branding
walk-of-life-logo
walk-of-life-ansichtkaarten
walk-of-life-huisstijl

“Ontwerpen is voor mij meer dan vormgeven; het is met aandacht iets neerzetten dat mensen raakt en in beweging brengt.”

Kim

Wil jij met aandacht bouwen aan een merk dat mensen raakt en in beweging brengt? Ik denk graag met je mee.