Een frisse identiteit voor tuinontwerpstudio
Positionering en ontwerp
Voor Klein & Groen tuinontwerp ontwikkelde ik samen met Femmy een rustige en heldere visuele identiteit die past bij haar persoonlijke manier van werken: eerlijk, gestructureerd en met oog voor eenvoud.
We begonnen met een strategische brandsessie om de positionering en merkwaarden te verkennen. Vanuit thema’s als verbinding, idealisme en ontspanning ontstond een richting die de essentie van Klein & Groen vangt: what you see is what you get – zonder tierelantijntjes, maar met aandacht en betekenis.
De vertaling naar beeld resulteerde in een minimalistisch en geordend logo dat opgeruimd idealisme en speelse nieuwsgierigheid uitstraalt. Rust, eenvoud en structuur vormen de basis van de huisstijl, die natuurlijk aansluit bij de doelgroep in Deventer en omgeving.
Een klein project met een groot hart waar strategie en ontwerp samenkomen in een identiteit die klopt met wie Femmy is en wat ze wil uitstralen.
“De strategische brainstormsessie heeft mij weer stappen verder gebracht. De kernwaarden hebben mij aan het denken gezet en wat in beweging gebracht.”
FEMMY VEEN – KLEIN&GROEN TUINONTWERP